Autá značky Škoda netreba nejak špeciálne predstavovať. Stretávame sa s nimi takpovediac na každom kroku. Pre mnohých vodičov bola Škoda prvým autom, či už išlo o Favorit po starom otcovi, alebo o firemnú Octaviu.
Práve s Octaviou sa začala v roku 2000 písať novodobá história produkčných športových modelov značky. Vtedy sa predstavila športová verzia RS, ktorá si vypožičala označenie od pretekárskych áut sedemdesiatych rokov.
Dnes je Octavia na trhu už vo svojej štvrtej generácii a opäť nechýba ani ostrejšie „ereso“, ktoré je v modelovom rade už stálicou. Ide len o imidž alebo sa rozumná a praktická Octavia vie aj trochu odviazať?
Pôvodne sa súčasná generácia Octavie RS predstavila aj v naftovej verzii a dokonca ako plug-in hybrid. Nedávno však Škoda ponuku na Slovensku okresala, dostupný je už len benzínový dvojliter.
Musíme uznať, že minimálne imidž zvláda naozaj na výbornú, hlavne v žltej farbe Sprint, ktorá nie je v bežnej ponuke a odkazuje na odtieň, ktorý používali staršie modely RS. S výraznou farbou pekne kontrastujú lesklé čierne nápisy, orámovanie mriežky, spätné zrkadlá, ale aj elegantný spojler na veku kufra.
Dostala tiež odlišné nárazníky, za tým zadným nás potešila dvojica funkčných koncoviek výfuku. Vizuál dotvárajú 19-palcové disky v dvojfarebnom vyhotovení. Aj keď je súčasná Octavia rozšíreným, a teda tak trochu opozeraným autom, vďaka týmto zmenám a zaujímavej farbe na ulici priťahovala množstvo pohľadov.
Zanechať Odpoveď
Vaša emailová adresa nebude zverejnená.*